نویسندگی
بالاتر از عشق

بازم سلام...

امروز میخوام از رویای بچگیم بگم

از بچگی دوس داشتم نویسنده بشم

از  7سالگی داستان میگفتم از 10 سالگی هم شعر میسرودم

همیشه تو مدرسه یواشکی کتابای غیردرسی میخوندم...همیشه ازکتابخونه مدرسه بیشترازهمه کتاب امانت میبردم و میخوندم...تودانشگاهم تقریبا همنطورم

با اینکه یه چندسالی هست از این استعدادم غافل شدم اما گاهی وقتا شعر میگم...

درحال حاضر دارم یه رمان مینویسم انشاالله به زودی تموم میکنم

دعا کنید بتونم چاپش کنم...یعنی آرزومه

خداروشکر داییم  تو حوزه نویسندگیه منم میتونم ازش یه کمکایی بگیرم

نویسنده خوب شدن درکنار درسم مهمترین هدف زندگیمه درحال حاضر...مطمعنم یه روزی به مهمترین رویای زندگیم میرسم

راستی چندتا دوست نویسنده هم دارم توی شهرخودمون که البته استادم هستن...خیلی دوسشون دارم مخصوصا آقای کاظم دهقانی نویسنده بزرگ شهرستان که از 11سال

گی استاد ومشوق من بود وهستن....

دارم یه وب جدید میسازم اگه مایل بودید آدرسشو میدم....بااااااای



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت13:17---21 اسفند 1395
سلام



رمان تون چی شد ؟



تموم کردین؟


زهرا
ساعت13:16---21 اسفند 1395
سلام


رمان تون چی شد ؟


تموم کردین؟
پاسخ:سلام، هنوز نه


بهادر
ساعت16:49---10 بهمن 1394
خیلی خوشحالم که وبلاگتونو دوباره آپدیت کردین مدتها بود کم پیدا بودین.فاطمه خانماگه مشاعره دوست دارید من درخدمتتون هستم

شیدا
ساعت17:02---21 دی 1394
سلام دوست عزیز اگه به نویسندگی علاقمندی حتما به کلاس آموزش نویسندگی برو خیلی به نفعته خیلی چیزا یاد میگیری
سلام شیداخانوم.ممنونم از راهنماییت درست فرمودین.من از 11سالگی کلاسای نویسندگی میرفتم اما بیشتر راجع به داستان کوتاه بود


صفورا
ساعت16:50---21 دی 1394
سلام فاطمه جون

مهدی
ساعت16:49---21 دی 1394
سلام عزیزم موفق باشی.حتما آدرس وب جدیدتو بزار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 21 دی 1394برچسب:من,رویا,هدف,ارزو,عشق,نویسنده,رمان,شعر,کتاب, :: 16:13 :: توسط : فاطمه

درباره وبلاگ
فقط دعا کنید به عشقم برسم...***** ببرد از من قرار و طاقت و هوش* بت سنگین دل سیمین بناگوش* نگاری چابکی شنگی کلهدار * ظریفی مه وشی ترکی قباپوش* ز تاب آتش سودای عشقش * به سان دیگ دایم می‌زنم جوش* چو پیراهن شوم آسوده خاطر * گرش همچون قبا گیرم در آغوش* اگر پوسیده گردد استخوانم * نگردد مهرت از جانم فراموش* دل و دینم دل و دینم ببرده‌ست * بر و دوشش بر و دوشش بر و دوش* دوای تو دوای توست حافظ * لب نوشش لب نوشش لب نوش*
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بالاترازعشق و آدرس balatarazeshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 4434
بازدید کل : 56879
تعداد مطالب : 381
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1