برای خدای مهربونم...
بالاتر از عشق

دوست دارم برم  یه جای خیلی دور...

یه جزیره کوچیک وسط یه اقیانوس بزرگ...

کسی نباشه فقط خودم  و خدا ...

اینقدر داد بزنم که خدا صدامو بشنوه...

بهش بگم خدا هیچی ازت  نمیخوام فقط جونمو بگیر  منو ببر پیش خودت...

خدایا از بنده هات خسته شدم....

اونا مث تو نیستن...

خدایا اگه الان پیشم بودی اشکای رو صورتمو می دیدی...

خدایا چرا من اینطوریم؟؟؟

خدایا من تو زندگیم هیچی کم ندارم...هیچی..به خدا قسم هیچی کم ندارم...خدایا شکرت ولی من از این دنیایی که ساختی بدم میاد

خدایا مگه اشکامو نمی بینی؟؟؟خدایا مگه ...؟؟؟؟ اصلا منو می بینی؟؟؟ اون بالا نشستی حواست به پایین هست؟؟

خدایا من بدم ولی تو که خوبی...خدایا من حوصله خودمم ندارم...چیکارکنم؟؟

خدایا دیگه حرف نمیتونم بزنم...دیگه جون ندارم ...چرا نمیای با من حرف بزنی؟؟؟

همش من حرف میزنم...خدایا مگه تو صدامو نمیشنوی؟؟؟

خدایا کاشکی پیشت بودم...

خدایا منو ببر پیش خودت...

خدایا من از بنده هات میترسم...

اونا همیشه منو تنها میذارن...مخصوصا اونایی که دوسشون دارم....

ولی مطمئنم تو هیچوقت منو تنها نمیذاری...

خدایا من  دلم برات تنگ شده ...کجایی آخه؟؟؟

خدایا موظب همه بنده هات باش مخصوصا ...

خدایا دوست دارم...شب بخیر



نظرات شما عزیزان:

محمد رضا
ساعت15:13---14 خرداد 1393
عزیز دلم
خوبی قربونت برم مو
خیلی خیلی دوست دارم فاطمه جون
بخدا دیوونه ای فاطمه
عزیز دل خودمی
نفسمی
عمرمی
عشقمی
خیلی دوست دارمسلام


محمد رضا
ساعت17:54---11 خرداد 1393
سلام قربونت برم
خوبی عزیزم
ببخشی بخدا حسابی درگیر امتحانام هستم
مواظب خودت باش دوست دارم
بوس بوس بوس بوس بوس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, :: 19:52 :: توسط : فاطمه

درباره وبلاگ
فقط دعا کنید به عشقم برسم...***** ببرد از من قرار و طاقت و هوش* بت سنگین دل سیمین بناگوش* نگاری چابکی شنگی کلهدار * ظریفی مه وشی ترکی قباپوش* ز تاب آتش سودای عشقش * به سان دیگ دایم می‌زنم جوش* چو پیراهن شوم آسوده خاطر * گرش همچون قبا گیرم در آغوش* اگر پوسیده گردد استخوانم * نگردد مهرت از جانم فراموش* دل و دینم دل و دینم ببرده‌ست * بر و دوشش بر و دوشش بر و دوش* دوای تو دوای توست حافظ * لب نوشش لب نوشش لب نوش*
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بالاترازعشق و آدرس balatarazeshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 233
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 233
بازدید ماه : 943
بازدید کل : 57836
تعداد مطالب : 381
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1