بالاتر از عشق

سلام

امروز روز خیلی خوبیه

بهترین روز دنیاست

امروز 18 آبان تولد بهترین مرد دنیاست

امروز تولد عشقم محمدرضاست

من خیلی خیلی خوشحالم

خدایا ازت ممنونم که همچین فرشته ای رو به زمین فرستادی که عشق من باشه همه زندگیم باشه نفسم باشه....

دیروز هم تولد من بود محمدرضاجونم حسابی غافلگیرم کرد

من اصلا یادم نبود تولدمه

یهو بهم اس داد که تولدت مبارک فاطمه جون........

من اصلا نمیدونستم چندمه ازدوستم پرسیدم گفت هفدهم ....بال در اوردم

اینقدر عشق من ماهه عزیزه ...

محمدرضای عزیزم تولدت مبارک انشاالله هزارساله بشی

 

خدایا مرسی که عشق محمدرضارو تو دلم گذاشتی خدایا خیییییییییییییلی دوست دارم

محمدرضآ عآشقتم......

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:, :: 13:1 :: توسط : فاطمه

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 15 آبان 1393برچسب:, :: 15:59 :: توسط : فاطمه

با چند دختر جوان رابطه خیابانی داشتم و آنها را با وعده های دروغین خام کرده بودم. من همیشه نصیحت های مادرم را به مسخره می گرفتم و می گفتم مرا به حال خود بگذارید تا روزهای خوش جوانی ام را سپری کنم و …! اما راست می گویند که دست روی دست بسیار است چون با موضوعی روبه رو شدم که فهمیدم پاکی و عفت بهترین و گران بهاترین گوهر وجود آدمی است.

پسر جوان در دایره اجتماعی کلانتری جهاد مشهد گفت: سرتان را به درد نیاورم من و ۲ تن از دوستانم با پول تو جیبی که در اختیار داشتیم هر روز در خیابان ها به دنبال دختران و زنان بزک کرده ای راه می افتادیم که درصدد بودند جیب هایمان را خالی کنند.

حدود ۲ هفته قبل، یکی از دوستانم با آب و تاب برایم تعریف کرد که با دختری باکلاس آشنا شده است و ارتباط زیادی باهم دارند. دوستم با این حرف ها مرا نیز وسوسه کرد تا از آن دختر خانم سوءاستفاده کنم. او یک روز با آن دختر قرار گذاشت و مرا نیز در ویلای پدرش مخفی کرد. طبق نقشه ای که در سر داشتیم قرار بود وقتی آن دختر جوان به داخل باغ آمد من نیز …!

پسر جوان نفس عمیقی کشید و با حالتی تأسف بار افزود: داخل باغ منتظر دختر خانم بودیم که دوستم گوشی تلفن همراه خود را روشن کرد و گفت: از ارتباط خود با آن دختر فیلمبرداری کرده است. در این لحظه با لبخندی گوشی را از دست او قاپیدم تا آن تصویر کثیف را ببینم؛ اما وقتی دقیق نگاه کردم، متوجه شدم آن دختر جوان خواهر خودم است که …! کنترل خودم را از دست دادم و بدون آن که چیزی بگویم با دوستم درگیر شدم.

من او را حسابی کتک زدم. دوستم نیز مقاومت می کرد و با میله ای که در دست داشت آن چنان ضربه ای به بدنم زد که استخوان دستم خرد شد و دچار مشکل جدی شدم. الان دست راستم از کار افتاده است و حس و حرکتی ندارد.

پسر جوان قطرات اشک را از روی صورتش پاک کرد و گفت: حالا می فهمم دخترانی که طعمه هوس های شیطانی من شده اند خانواده دارند و بی احترامی به ناموس مردم یعنی زیرپا گذاشتن ناموس خود آدم! من از تمام جوان ها خواهش می کنم غیرت داشته باشند و ایام جوانی خود را با گناه و معصیت آلوده و سیاه نکنند.

روزنامه خراسان

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393برچسب:, :: 15:53 :: توسط : فاطمه

شیــرازه؛ یک از خوانندگان همیشگی سایت، در قسمت تماس با ما مطلبی را فرستاده که در ادامه می خوانید:

ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﺎﻻﯼ ﺩﺭﺧﺖ ﭘﺮﭼﻢ ﻭﺻﻞ می کرﺩﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺤﺮﻡ ﯾﻪ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﻣﺸﮑﯽ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﯾﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﺑﺎ ﻟﺤﻦ ﺗﻤﺴﺨﺮ آمیزی ﮔﻔﺖ: ﺩﺍﺩﺍﺱ! ﺷﻤﺎ ﺑﭽﻪ ﻫﯿﺌﺘﯽ ﻫﺴﺘﯿﻦ ؟‏
ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﮔﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﺨﻮﺍﺩ…
ﮔﻔﺖ: ﭘﺲ ﺭﯾﺶ ﮐﻠﻪ ﻗﻨﺪﯾﺖ ﮐﻮ؟‏! ﺗﺴﺒﯿﺤﺖ ﮐﺠﺎﺳﺖ‏؟‏
ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻣﺎﺷﯿﻨﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﺯﯾﺮ ﺁﯾﯿﻨﻪ ﻧﻤﺎﺩ ﻫﺨﺎﻣﻨﺸﯽ ﺯﺩﻩ ﻭ ﺷﯿﺸﻪ ﻋﻘﺐ هم آرم ﻓﺮﻭﻫﺮ چسبوندﻩ ﻭ ﯾﻪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻫﻔتاد ﻗﻠﻢ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﺮﺩﻩ ﮐﻨﺎﺭﺷﻪ!
ﮔﻔﺘﻢ: ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺍﯾﻨﺎ ﭼﯿﻪ ﺭﻭی ﺷﯿﺸﻪ ﭼﺴﺒﻮﻧﺪﯾﺪ؟
ﮔﻔﺖ: ﺍﯾﻨﺎ ﻧﻤﺎﺩ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﮐﺒﯿﺮ ﻭ ﺯﺭﺗﺸه ﻭ نشون دنده ﻧﮋﺍﺩ ﺯﻻﻟ ﭘﺎﮎ ﺁﺭﯾﺎﯾﯽ ﻣﻨﻪ
ﮔﻔﺘﻢ: ﻭﺍﻻ ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯿﺎﺩ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺯﯾﺮ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮ ﻧﻤﯿﺪﺍﺷﺖ ﺍﻣﺎ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﯽ!
ﮐﻮﺭﻭﺵ ﻫﻢ ﺭﯾﺶ ﻭ ﺳﯿﺒﯿﻞ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺍﻣﺎ ﺷﻤﺎ ﻧﺪﺍﺭﯼ!
ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺑﯿﻨﯿش را ﻧﻮﮎ ﺑﺎﻻ ﻋﻤﻞ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﺷﻤﺎ عمل ﮐﺮﺩﯼ!
ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺗﯿﭙﺶ ﻣﺮﺩﻭﻧﻪ ﺑﻮﺩ… ﺗاتو ﭘﻠﯽ ﺑﻮﯼ ﺭﻭ ﺩﺳﺘﺶ ﻧﺪﺍﺷت!
ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺑﻪ ﻋﻘﺎﯾﺪ ﻣﻠﻞ ﺑﯿﮕﺎﻧﻪ می گذﺍﺷﺖ ﻭ ﺍﮔﻪ ﺍﻻﻥ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩ، حتما ﺩﻡ ﻣﺤﺮﻣﯽ ﺻﺪﺍی ﺿﺒﻂ ﻣﺎﺷﯿﻨش رو ﺯﯾﺎﺩ ﻧمی ﮑرد!
ﮐﻮﺭﻭﺵ غیرت داشت و ﺯﻧﺶ ﺗﻮی ﺣﺮﻡﺳﺮﺍﺵ ﺑﻮﺩ ﻧﻪ ﮐﻪ ﺧوﺸﮕﻠﺶ ﮐﻨﻪ ﻗﺮﺵ ﺑﺪﻩ ﺗﻮ ﭼﺸﻢ ﺟﻤﺎﻋﺖ!
میشه بگی اصالت کورش رو کی حفظ کرده؟

هیچی نگفت؛ بوق زد ﺭﻓﺖ…

منبع سایت شیرازه

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393برچسب:, :: 15:8 :: توسط : فاطمه

اینترنت به طور طبیعی بسیار بسیار اعتیاد آوره به خصوص اگر در چند شبکه اجتماعی بزرگ مثل فیس بوک Facebook هم عضو باشین ! یه زمانی دلمون به یاهو خوش بود یادش بخیر وقتی اول دبیرستان بودیم همه دلخوشی مون این بود که درسمون تموم شه و بریم اینترنت دایل آپ و بچاقیمو بپریم تو روم های یاهو . خدا پدر و مادر یاهو رو بیامورزه که همه ما معاشرت اینترنتی رو با یاهو مسنجر Yahoo Messenger  شروع کردیم . من واقعا از سیگار متنفرم و از شانس بد من همیشه یه آدم سیگاری به پستم می خوره ؛ حتی بارها شده تو تاکسی هم طرف سیگار می کشید گفتم آقا لطف می کنی سیگارتو خاموش کنی ؟ یارو اصلا انگار نه انگار ! باور کنید تا حالا چند بار از ماشین پیاده شدم فقط واسه سیگار ! اسیگاری ها محاله سیگار رو با چیزی عوض کنن ! بخدا 98 درصد شون سیگار رو با بچه شون هم عوض نمی کنن ! من دیدم آمار کذایی نمی دم .اما به هر حال اعتیاد به اینترنت هم واسه اطرافیان فرد معتاد به اینترنت غیرقابل تحمله . آدمی که معتاده حالا چه به اینترنت چه به شیشه در کل آدم منزوی و به درد نخوری میشه . اعتیاد به اینترنت رو جدی بگیرید ! اعتیاد به اینترنت در بعضی مواقع از اعتیاد به مواد مخدر هم بدتره !

 

اعتیاد به اینترنت

اعتیاد به اینترنت

 

عوارض اعتیاد به اینترنت

■ اعتیاد به اینترنت موجب ضعف حافظه و اختلال حواس می شود !

■ اعتیاد به اینترنت موجب گوشه گیری و گرایش به انزوا و زندگی انفرادی می شود !

■ اعتیاد به اینترنت موجب کم خوابی و اختلال در خواب شبانه می شود !

■ اعتیاد به اینترنت می تواند سیستم گوارشی شما را با خطرات جدی مواجه کند !

■ اعتیاد به اینترنت نیازمند خیره شدن مداوم به مانیتور می باشد و خیره شدن بیش از حد مجاز موجب خشکی چشم می شود ! خشکی چشم بیماری خطرناکیه که باعث میشه تا چشم شما به طور طبیعی مرطوب نشه ! عامل اصلی خشکی چشم خیره شدن مداوم و پلک نزدن هست !

■ اعتیاد به اینترنت موجب افسردگی می شود ! حجم اطلاعاتی بسیار زیاد موجود در اینترنت باعث میشه که انسان احساس سرخوردگی کنه از اینکه چرا نمی تونه همه این اطلاعات رو یاد بگیره . ما انسانیم نه کامپیوتر ! پس از کم بودن اطلاعات تون نسبت به منابع اینترنت سرخورده نشین و خودتون رو سرزنش نکنید !

 

چند توصه مهم برای جلوگیری از اعتیاد به اینترنت

 

 برای همه ابعاد زندگی تون برنامه ریزی کنید

زندگی چندین و چند بعد داره . باور کنید همه چیز تو اینترنت نیست ! همه ابعاد زندگی رو ببینید وهمیشه سعی کنید برای هر بخش از زندگی تون برنامه ریزی کنید و به این برنامه ریزی پایبند باشید ! زندگی خیلی خیلی کوتاهه ! برنامه ریزی کنید که تو طول روز واقعا چند ساعت به اینترنت نیاز دارید و بررسی کنید که  در دنیای واقعی چه کارهای دیگه ای دارید که انجام ندادید و یا عقب مونده . مسافرت برید البته نه با Google Earth ! برید تو دل طبیغت تا به واقع درک کنید که دست زدن به درخت ها ، گل ها ، آب ، شن ، تجربه کردن سکوت مطلق ( در جایی غیر از خانه ) چه لذتی داره ! برای من و بهترین دوست زندگیم و شریک کاریم « محمد رضا امین زاده » هیچ چیزی لذت بخش تر از رفتن به شمال و ماهیگیری و کباب زدن و لم دادن زیر سایه درختا نیست !

تغذیه خود را اصلاح کنید

حقیقتش من جزو اون دسته از افرادی بودم که اگه 24 ساعت هم پای کامپیوتر مینشستم بخدا نه گشنم میشد ، نه تشنه و خسته ! اما بعد از یه مدتی که یه مشکل  فوق العاده جدی واسه شبکیه چشم چپم اتفاق افتاد و به دکتر مراجعه کردم دکترم گفت که یکی از دلایل به وجود اومدن این مشکل تغذیه نادرسته ! بله من آب نمی خوردم ، میوه نمی خوردم و اصلا هیچ توجهی به سیستم تغذیه ام نداشتم ! محمد خیلی بم می گفت « ابراهیم پای کاپیوتر میشینی یکم خوراکی هم دم دستت بذار ! تو متوجه نمیشی اما این بدن احتیاج به سوخت داره تا درست کار کنه ! » اما تصور من درباره محمد این بود که محمد آدم شکموییه ! اما راست می گفت . من اعتراف می کنم کارم به شدت اشتباه بوده ! سعی کنید چیزای شیرین همیشه مصرف کنید البته به اندازه کافی ! اگه یه سرچ بزنید تغذیه مناسب هنگام مطالعه  ، مطالب بسیار مفیدی رو می تونید پیدا کنید .

ورزش کنید

ورزش در کل واسه هر نوع اعتیادی مفیده ! از اعتیاد به اینترنت گرفته تا اعتیاد به شیشه و شن و ماسه و…. . وقتی از اینترنت استفاده می کنید باید متمرکز شید چون راه دیگه ای وجود نداره ! و وقتی که می خواهید تمرکز کنید خود به خود بدن تون منقبض میشه و برای مدت زیادی  در یک حالت و بدون حرکت می مونید . بدن شما به گردش خون احتیاج داره سعی کنید هر چند دقیقه یک بار از جاتون پاشید و یه قدمی بزنید . هیچوقت خوارکی رو دم دست تون نگذارید تا به بهونه خوراکی هم که شده از جاتون پاشید . مچ و دست ها و پاهاتون رو نرمش بدین . اگه مشکل فیزیکی ندارین حتما ورزش کنید در غیر اینصورت  ( مثلا اگر عینکی هستید و درجه چشماتون بالاست ) پیاده روی کنید و از انجام ورزشهای خفن مثل بدنسازی بپرهیزید !

به اندازه کافی بخوابید

واسه من یکی از بدترین پیامد های اعتیاد به اینترنت و همینطور در دسترس قرار گرفتن اینترنت توسط موبایل و تبلت ، بی خوابی بوده ! چیزی که باعث شد تا من مدت زیادی درگیر درمان مشکل شبکیه چشمم باشم . خواهش می کنم موبایل تون رو بذارید یه اتاق دیگه و راحت بخواید . برنامه ریزی کنید و پایبند باشید که به موقع بخوابید . واقعا مهم نیست که آپدیت بعدی دستان تون در فلان شبکه اجتماعی چیه ! چه اهمیتی داره ؟ مگه بعدا نمی تونید اون پست رو ببینید ؟ یکی از سیاست های شبکه های اجتماعی انتشار این جمله است : « کیا هنوز بیدارن ؟ :D » ! خوب معلومه آدمای بیکار و بی برنامه ای که اصلا قدر سلامتی شون رو نمی دونن ! جملات ، عکس ها ، کارتون هایی با این مفهوم رو حتما زیاد دیدین و منم آدم های زیادی رو دیدم که همه عشق شون اینه اولین نفر کامنت بزنن « من !!!! » . که چی ؟

در آخر یه نکته مهم رو درباره اعتیاد به اینترنت به خصوص اعتیاد به شبکه های اجتماعی بگم خدمت تون ؛ مارک زاکربرگ و امثالهم با وقت شما پول در میارن ! زمانی که کاربران در شبکه های اجتماعی هدر میدن بسیار چشمگیره ! شبکه های اجتماعی ساخته دست سیاستمداران و روان شناسان و همچنین اقتصاد دانان بسیار خبره است که خیلی خوب می دونن چطور مردم رو بازی بدن و از وقت مردم گردش مالی بسیار حجیمی بسازن . اگرچه همه این سرویس ها کاربردی هستند اما فک کن کاربردی هم نبودن :D

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 آبان 1393برچسب:, :: 13:17 :: توسط : فاطمه

دیری نیست که شبکه های اجتماعی شروع به کار کرده اند. در واقع این شبکه ها حدود 15 سال پیش شروع به فعالیت کردند و پس از گذشت 5 سال با افتتاح شبکه اینترنت داخل کشور، در ایران نیز محبوب شدند. که یکی از محبوبترین آنها در ابتدا شبکه Orkut بود و پس از آن Room های Yahoo messenger و نیز پس از آن Yahoo 360 ...

طی این مدت افراد زیادی از این بستر استفاده کرده اند و دوستان و آشنایانی برای خود انتخاب کرده اند. خیلی ها کارشان به ازدواج کشیده، خیلی ها دوستهای بسیار خوبی پیدا کرده اند و ....

به صورت خوش بینانه اگر به این قضیه بنگریم همه اشخاص حقیقت را در این محیط بیان کرده و سعی بر این دارند که صادقانه پیش روند. در این حالت این شبکه اجتماعی نیز مانند اجتماع عمل کرده و حتی باعث بهبود در روابط و شکستن فاصله های جغرافیایی می شود. روابط بازتر و آزادانه تر شده، اشخاص دایره انتخاب بیشتری داشته و می توانند با جزئیات هم آشنا شوند و دهها مزیت دیگر را نیز می توان برای آن برشمرد.

اما فراموش نکنیم این حالت یک حالت خوش بینانه است. بهتر است به حقیقت موضوع بپردازیم. در هر جامعه ای افرادی هستند که به دلایل خاص روانی تمایل به نمایش اطلاعات اصلی خود ندارند. معمولاً این قشر افراد شامل افرادی هستند که کاری را می خواهند انجام دهند و می خواهند پنهان از چشم دیگران بمانند و یا در آرزوی این هستند که شخصیتی با یک مشخصات خیالی داشته باشند. این افراد از نظر اجتماعی دارای رتبه و جایگاهی اکثراً منزوی بوده و سعی بر این دارند در محیط مجازی خود را بزرگ و قدرتمند جلوه دهند و یا اینکه از جایگاه اجتماعی و یا خانوادگی خود راضی نبوده و سعی بر این دارند که به طور پنهانی به ارضای خلأ های خود بپردازند.

با وجود همه گیر شدن شبکه های اجتماعی مجازی این دسته از افراد استقبال گرمی از این شبکه ها کرده و حتی حاضر به پرداخت پول برای داشتن اکانت در این شبکه ها هستند. این دسته از افراد شخصیت های کاملاً مجازی بر اساس آرزوهای خود تشکیل داده و شروع به ایجاد ارتباط به دیگر افراد آن جامعه می کنند. این افراد با گذشت زمان جایگاهی خیالی برای خود در آن جامعه پیدا کرده و کم کم از جامعه واقعی و حقیقی دور می شوند. تمام زندگی این دسته از افراد به جامعه مجازی رفته و سعی بر این دارند که تمامی نیازهای خود را از طریق این جوامع به دست آورند.

در مقابل این اشخاص افرادی هستند که همانند این اشخاص بوده و پس از مدتی متوجه می شوند که هم خود و هم طرف مقابلشان، هر دو، دروغگوهایی بزرگ بوده و قطع ارتباط می کنند. دسته ای دیگر افرادی هستند معمولاً کم سن و سال که صادقانه به این شبکه ها آمده اند و در دام این افراد سودجو قرار می گیرند. نتیجه این روابط ، بازیچه قرار داده شدن عده ای از افراد جامعه و ایجاد نوعی شکست احساسی در بعضی از افراد است چرا که افراد سود جو معمولاً به وادی احساسات و عواطف شخص مقابل وارد شده و وی را مورد سوء استفاده قرار می دهند.

گاهی افرادی برای کسب درآمدهای غیر قانونی به این شبکه ها رفته و خود را به جای جنس مونث زده و با تبلیغات جنسی افرادی را مورد کلاهبرداری قرار داده و پس از مدت زمان کمی به پول هنگفتی دست پیدا می کنند. گاهی افرادی هستند که خودشان نیز مونث بوده و با تبلیغات جنسی اقدام به کلاهبرداری در مجامع مجازی می کنند.

نمونه این افراد را می توان در مجامع اجتماعی دید که معمولاً معامله های خود را به وسیله شارژ ایرانسل یا همراه اول انجام می دهند.

11

جامعه شناسان از همان ابتدا از وجود این ناهنجاریها در محیط و شبکه های مجازی هشدار دادند اما هیچ یک از این شبکه ها به هشدارهای جامعه شناسان و روانشناسان توجهی نکرده و در پی کسب و کار و سود کلان خود بوده اند.

مدیران شبکه های اجتماعی می بایست خود را در مقابل این معضل مسئول دانسته و در بعضی از موارد از سودجویی ها و طمع های خود دست کشیده و سعی بر این داشته باشند که محیطی امن و سالم برای کاربران خود ایجاد نمایند.

جدا از این مسئله افراد جامعه نیز می بایست کمی با فرهنگ جوامع مجازی آشنا شده و سعی کنند تا هنجار هایی که در جامعه واقعی رعایت می کنند را در جوامع مجازی نیز رعایت کرده و پس از آن به اصلاح دوستان و نسلهای بعدی بپردازند.

و باید در خاطر داشته باشیم که: ابتدا می بایست از خودمان شروع کنیم.



  به قلم : سهند کیهانی
بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 آبان 1393برچسب:, :: 13:12 :: توسط : فاطمه

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393برچسب:, :: 16:32 :: توسط : فاطمه

عشقم دوست دالم

دوست دالم

 

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 مهر 1393برچسب:, :: 12:26 :: توسط : فاطمه

ما ""مـــرد"" هستیم!

دستــــانمان از تو زِبرتر و پهن تر است

صورتمان ته ریشى دارد

قلبمان به وسعـــتِ دریــــا

جـــاىِ گریـــــه كردن به بالكن میرویم و سیـــــگار دود میــــكنیم!

... ... ما با همــــان دستان پهن و زبر تو را نوازش میكنیم

با همان صورت ناصاف و ناملایم تورا میبوسیم و تو آرام میشوى

آنقــــدر مارا نامــــرد ""نخوان""!

آنقدر پول و ماشین و ثـــــروت مان را""نسنج""

فقط به ما ""دلت را بده"" تا زمین و زمان را برایت بدوزیم

فقــــط با ما""روراست باش"" تا دنیا را به پایت بریزیم

 

ما "زن" هستیم

دستانمان ظریفتر از توست...

صورتی لطیف داریم

قلبمان به وسعت آسمانهاست...

احساسمان در چشمها و اشک هایمان خلاصه شده...

نوازشمان که میکنی چشمهایمان را میبندیم تا رازمان را برایت بازگو نکند...این راز را که چقـــــــــــــدردوستت داریم...

بگذار دوستت بداریم...

این ابراز احساس را به پای نیاز نگذار..

وقتی با عشق در آغوش میگیرمت فاحشه نخوان مرا...به من مانند عروسک نگاه نکن..تا دلم را فرش پایت کنم...

 

   

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 مهر 1393برچسب:ما, :: 12:23 :: توسط : فاطمه

سوره مبارکه یاسین در تمام زندگى ، جسم و جان ، مال و ثروت ، صحت و سلامتى ، حیات و مرگ و دنیا و آخرت انسان اثر مى گذارد.
پیامبر اسلام (صلى الله علیه و آله ) و ائمه هدى اثرات آن را بیان کرده اند.
رسول گرامى اسلام (صلى الله علیه و آله ) به حضرت على (علیه السلام ) فرمود: یا على! سوره مبارکه یاسین را تلاوت کن ؛ زیرا در آن برکاتى است . از جمله :

۱- اگر شخص گرسنه اى آن را تلاوت کند خداوند روزى او را مى رساند و سیرش مى گرداند.
۲- هرگاه تشنه اى آن را قرائت کند خداوند آبى فراهم مى آورد تا او سیراب شود.
۳- هرگاه شخص عریان و برهنه اى آن را بخواند، خداوند لباسى براى او فراهم مى کند و او را مى پوشاند.
۴- هر مرد و زن عَزب و مجردى که آن را تلاوت کند، خداوند وسیله ازدواجشان را فراهم مى کند.
۵- هر انسان ترسناک و خائفى که آن را تلاوت کند، خداوند ترس و خوف او را مبدل به امنیت مى گرداند.
۶- هر انسان مریض و رنجورى که آن را تلاوت کند خداوند صحت و سلامتى را شامل حالش مى گرداند.
۷- هر شخص زندانى اگر آن را در زندان تلاوت فرماید، خداوند وسیله آزادى او را فراهم مى گرداند.
۸- هر مسافرى که آن را در سفر بخواند بى گمان سفرش بى خطر خواهد شد و به سلامتى به منزلش برمى گردد.
۹- اگر آن را بر بالین هر میتى بخوانند، خداوند عذابش را تخفیف مى دهد “یا او را مى آمرزد.”
۱۰- هر کس چیزى از او گم شده باشد و آن را قرائت کند آن چیز پیدا مى شود.
۱۱- اگر شخص گم شده اى آن را بخواند راه را پیدا مى کند و به سلامتى به مقصد مى رسد.
۱۲- اگر غذاى عده اى کم باشد و کافى براى همه افراد نباشد آن سوره را بخوانند، غذاى آنان برکت پیدا مى کند، طورى که براى همه افراد کافى باشد.
۱۳- اگر بر زنى که زائیدن بر او سخت و دشوار باشد خوانده شود، وضع حمل بر او آسان مى شود و اولاد به راحتى به دنیا مى آید.
۱۴- کسى که آن را تلاوت فرماید، فقر در دنیا به سراغش نمى آید.
۱۵- اگر کسى آن را قرائت کند در تجارت و کسب ضرر و زیان نمى بیند “در تجارت” سود مى برد.
سوره مبارکه یاسین در تمام زندگى ، جسم و جان ، مال و ثروت ، صحت و سلامتى ، حیات و مرگ و دنیا و آخرت انسان اثر مى گذارد.


۱۶- در حوادث و بلاهاى زمینى و آسمانى خانه اش خراب و ویران نمى شود.

۱۷- هر که آن را تلاوت نماید، در طول عمرش دیوانه و جن زده نمى شود و عقلش زایل نمى گردد.
۱۸- تلاوت کننده آن به مرض جذام دچار نمى گردد.
۱۹- کسى که آن را تلاوت کند به مرض وسواس و دو دلى و حیرانى مبتلا نمى شود.
۲۰- بیمارى هاى مضر تلاوت کننده را از پاى در نمى آورد و بیمارى او برطرف مى شود.
۲۱- خداوند متعال سختى و دشوارى و تلخى جان کندن را براى او آسان مى گرداند.
۲۲- خداوند خودش متصدى و مباشر قبض روح تلاوت کننده آن مى باشد.
۲۳- خداوند فراخى روزى و گشایش در زندگى را براى خواننده آن به عهده مى گیرد.
۲۴ – خداوند ضامن خوشحالى او هنگام مرگ گردیده است .
۲۵- خداوند در آخرت خشنودى او را تعهد فرموده ، و همه فرشتگان آسمان و زمین را خطاب فرموده که : من از این بنده راضى هستم . شما هم براى او طلب آمرزش کنید.
۲۶- خداوند شیطان را از خواننده آن دور مى گرداند که او را وسوسه نکند و هزار فرشته را مى فرستد تا او را از شر هر شیطان و هر آفت حفظ فرمایند.
۲۷- خداوند بعد از مرگ سى هزار فرشته را موکل غسل دادن او مى گرداند که همگى براى او طلب استغفار کنند و او را مشایعت نمایند تا به قبرش برسانند و بعد از آن که داخل قبرش نهادند، ملائکه همان جا عبادت کنند و ثوابش را در نامه عمل او بنویسند، قبرش تا چشم او کار مى کند وسیع مى شود و او را فشار نمى دهد و نورى از قبرش تا آسمان بالا مى رود.
۲۸- خداوند در روز قیامت به او مى فرماید: اى بنده من ! شفاعت کن تا شفاعت تو را درباره همه کسانى که شفاعت آنان را نموده اى قبول نماییم .
۲۹- خواننده آن را در ایستگاه هاى قیامت نگاه نمى دارند و بدون حساب داخل بهشت مى نمایند.
۳۰- او را به واسطه گناهانش داخل جهنم نمى کنند و پرونده عمل او را باز مى گذارند در حالى که گناهى در آن دیده نمى شود و موجب تعجب ملائکه واقع مى شود.(۱)
منبع: تأثیر قرآن در جسم و جان مولف: نعمت الله صالحى حاجى آبادى

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 مهر 1393برچسب:سوره یاسین, :: 12:20 :: توسط : فاطمه

درد عشقی کشیده‌ام که مپرس   زهر هجری چشیده‌ام که مپرس
گشته‌ام در جهان و آخر کار   دلبری برگزیده‌ام که مپرس
آن چنان در هوای خاک درش   می‌رود آب دیده‌ام که مپرس
من به گوش خود از دهانش دوش   سخنانی شنیده‌ام که مپرس
سوی من لب چه می‌گزی که مگوی   لب لعلی گزیده‌ام که مپرس
بی تو در کلبه گدایی خویش   رنج‌هایی کشیده‌ام که مپرس
همچو حافظ غریب در ره عشق   به مقامی رسیده‌ام که مپرس

 تقدیم به محمدرضای عزیزم

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 مهر 1393برچسب:درد عشق, :: 21:14 :: توسط : فاطمه

روز بزرگداشت شاعر پرآوازه کشور عزیزمون حافظ شیرازی رو به همه دوستداران شعر وادب  پارسی تبریک میگم

من همه ی سروده های حافظ رو دوست دارم

به خصوص این ابیات زیبارو که وصف حال خودمهلبخند

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 مهر 1393برچسب:حافظ, :: 21:6 :: توسط : فاطمه

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : جمعه 11 مهر 1393برچسب:, :: 12:36 :: توسط : فاطمه

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : جمعه 11 مهر 1393برچسب:, :: 12:30 :: توسط : فاطمه

هی خدا

به خدا

خسته ام

 

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, :: 15:56 :: توسط : فاطمه

بعضیا هستن دیگه آهنگای شاد به دلشون نمی شینه...بعضیا هستن دلشون می خواد هیچکس سکوتشونو نشکنه...

بعضیا هستن جای شبو روزشون عوض شده...بعضیا هستن دیگه از آدما می ترسن...بعضیا هستن تیپ مشکی رو به هر تیپی ترجیح میدن...

بعضیا هستن همه جا تنهان و فقط صدای خنده های دیگرانو گوش میدن....بعضیا هستن هی از خدا گله می کنن...بعضیا هستن عاشق نوشته های پر دردن چون دردشونو قشنگ توصیف می کنه...

بعضیا هستن خنده هاشون تلخه و دیگه گریه هاشون آرومشون نمی کنه...بعضیا هستن دوس دارن شاد شن ولی همش فاز غم ، دنیاشونو می گیره...بعضیا هستن دلشون شکسته ولی صداشونو در نیاوردن...

بعضیا هستن از زندگی خستن ولی دارن به خاطر بعضیا زندگی می کنن........

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, :: 15:37 :: توسط : فاطمه

سالروز پاکترین، زلالترین، شادترین و مقدس ترین پیوند هستی مبارک باد . . .

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : جمعه 4 مهر 1393برچسب:, :: 17:6 :: توسط : فاطمه

سری جدید و احساسی عکس های عاشقانه زن و شوهر

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : جمعه 4 مهر 1393برچسب:, :: 17:5 :: توسط : فاطمه

نفسم

تو در شمالی

 و من در جنوب

کاش دستی نقشه را از میانه تا کند

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : جمعه 4 مهر 1393برچسب:, :: 16:29 :: توسط : فاطمه

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : جمعه 4 مهر 1393برچسب:, :: 16:17 :: توسط : فاطمه

کاش مردم می دانستند پاییز همان بهار است که عاشق شده...

پاییز مبارک...

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:پاییز,عاشق, :: 15:12 :: توسط : فاطمه

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:پاییز, :: 14:57 :: توسط : فاطمه

بازم حوا

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:, :: 16:8 :: توسط : فاطمه

اینم حوا خانم

راستی زن داییم میگه من شبیه اینم

به نظرت واقعا اینطوره؟؟؟؟؟؟؟

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:, :: 16:2 :: توسط : فاطمه

بازم یاسمین جونw t 15o 6 21 عکس های زیباترین زنان ترکیه ای

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:, :: 16:0 :: توسط : فاطمه

اینم یاسمین خودمونw t 15o 9 عکس های زیباترین زنان ترکیه ای

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:, :: 15:58 :: توسط : فاطمه

مریم اورزلی

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:, :: 15:57 :: توسط : فاطمه

نرمین جون خودم

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:, :: 15:55 :: توسط : فاطمه

لیلا هزل کایا

بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:, :: 15:48 :: توسط : فاطمه

پس از پایان جنگ (۱۹۱۸ میلادی) درباره لوح مذکور به تحقیق و بررسی پرداختند و کمیته ای تشکیل دادند که اساتید شناخت زبان های باستانی بریتانیا ، آمریکا ، فرانسه ، آلمان و سایر کشورهای اروپایی، عضو آن کمیته بودند. پس از چند ماه بررسی و تحقیق در سوم ژانویه ۱۹۲۰ میلادی معلوم شد که این لوح مقدسی است به نام "لوح سلیمانی” و سخنانی از حضرت سلیمان را در بر دارد که به الفاظ عبرانی قدیم ، نگارش یافته است و ما ترجمه اش در اینجا می آوریم :
 
الله
احمد
ایلی
باهتول
حاسن
حاسین
 
-یاه احمد! مقذا = ای احمد! به فریادم رس
 
-یا ایلی! انصطاه = یا علی! مرا مددی فرمای
 
-یاه باهتول! اکاشئی = ای بتول! نظر مرحمت فرمای
 
-یاه حاسن! اضو مظع = ای حسن! کرم فرمای
 
-یاه حاسین! بارفو = یا حسین! خوشی بخش
 
-امو سلیمان صوه عئخب زالهلاد اقتا = این سلیمان اکنون به این پنج بزرگوار استغاثه می کند
 
-بذات الله کم ایلی = و علی قدرة الله است
 
چون این خبر به اسقف اعظم انگلستان (lord bishop ) رسید ، فرمان محرمانه ای به کمیته نوشت که خلاصه اش این است:
 
اگر این لوح در موزه گذاشته شود و در دید مردم قرار گیرد ، اساس مسیحیت متزلزل خواهد شد و سرانجام خود مسیحیان ،
 
جنازه مسیحیت را بر دوش بلند نموده ، در قبر فراموشی دفن خواهند کرد.
 
لذا بهتر آن است که لوح مذکور در رازخانه کلیسای انگلستان گذارده شود و جز اسقف و اهل سرّ ، کسی آن را نبیند.
 
کسانی که این لوح را دیدند و بینشی داشتند گرایشی عجیب به اسلام و مذهب اهل بیت علیهم السلام پیدا کردند… .
 
_____________________________
 
منبع :کتاب اتمام حجّت ، صفحه ۱۸۲ به نقل از کتاب و پیامبران نویسنده حکیم سیالکوتی...وبلاگ بوشهری غریب
بالاتر ازعشق

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:, :: 15:39 :: توسط : فاطمه
درباره وبلاگ
فقط دعا کنید به عشقم برسم...***** ببرد از من قرار و طاقت و هوش* بت سنگین دل سیمین بناگوش* نگاری چابکی شنگی کلهدار * ظریفی مه وشی ترکی قباپوش* ز تاب آتش سودای عشقش * به سان دیگ دایم می‌زنم جوش* چو پیراهن شوم آسوده خاطر * گرش همچون قبا گیرم در آغوش* اگر پوسیده گردد استخوانم * نگردد مهرت از جانم فراموش* دل و دینم دل و دینم ببرده‌ست * بر و دوشش بر و دوشش بر و دوش* دوای تو دوای توست حافظ * لب نوشش لب نوشش لب نوش*
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بالاترازعشق و آدرس balatarazeshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 4468
بازدید کل : 56913
تعداد مطالب : 381
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1



Alternative content